Årets vg3-avslutninger

vg3 2020

Elever og foresatte møtte opp til høytidlige avslutninger klassevis. Det var både sang, dans, taler og vitnemålsutdeling. Richard Limalanathan fikk prisen for å være faglig dyktig med topp karakterer, men også for å være en engasjert elev som har bidratt sterkt i skolemiljøet på Bjerke. Henning Engh og Terje Andersson fra Rotary delte ut prisen. Rektor Synnøve Aas Gulvik bekrefter at prisen er velfortjent, og kan legge til at Richard har bidratt i elevrådet, i danserevyen og som leksehjelper.

Duniya Jami fikk elevenes egen pris "Bjerke bryr seg" for sitt store engasjement for elevene på Bjerke og for å ha ledet Right to Play-aksjonen på en utmerket måte. Avtroppende elevrådsleder Kaja Dullum Haagensen delte stolt ut prisen.

Avslutningene var veldig hyggelige, men det var også litt vedmodig å ta farvel.  Rørende elev- og lærertaler bidro til god stemning på arrangementene. Vi kommer til å savne alle sammen.