Toppidrett volleyball

Bjerke videregående skole gir unge og ambisiøse volleyballspillere en mulighet til å kombinere videregående utdanning med satsing i volleyball. Skolen tilbyr svært gode treningsfasiliteter og et variert tilbud for eleven gjennom skoleåret. Toppidrett volleyball på Bjerke ble startet høsten 2023, og har opplevd en økende interesse siden oppstarten. Hovedfokusene våre er:

• Personlig utvikling
  • skadeforebyggende  trening
  • Å ha det gøy med volleyball

Igjennom året deltar vi på flere turneringer og har alltid som mål å kvalifisere oss til VGS-NM. Det er et godt samarbeid mellom skolen og de ulike klubbene elevene spiller i. For å få et innblikk i hvordan det er å gå toppidrett volleyball på Bjerke, sjekk ut bjerke.toppvolley på lnstagram. Treneren Runar Kvåle er aktiv spiller i eliteserien, og har mange års erfaring som både junior- og seniortrener.

En gruppe mennesker som poserer for et bilde