Velkommen til et nytt skoleår!

Personal på Bjerke vgs høst 2019

Det har vært hyggelig å møte alle nye og gamle elever på studiespesialisering, idrettsfag og tilrettelagt avdeling. Første skoledag så vi bare spente og blide elever og lærere. Det er et mål for Bjerke at elevene raskt skal føle seg inkludert og trygge på skolen. Mottoet vårt "Bjerke bryr seg" er noe vi ønsker skal være levende.

Søkningen til skolen er god. Denne høsten starter en ekstra klasse i vg1 på idrettsfag, og det synes vi er spennende. Nå er det enda flere elever som skal få utfolde seg i toppidrett og breddeidrett. Businesslinja er i gang for andre året på rad, og Future Science-linja er nystartet av året. Bjerke ønsker å koble seg på virkeligheten med aktiviteter som er relevant og innovative. Les gjerne mer om de ulike tilbudene våre her på hjemmesiden, eller snakk med noen av oss.

Jeg ønsker alle elever et fint skoleår fylt med gode læringsopplevelser, inspirasjon og hyggelig samvær.

Vennlig hilsen
Fungerende rektor