Invitasjon til feiring av årets avgangselever 2020

Elever Bjerke VGS

Vi inviterer årets avgangselever og foresatte til høytidelig avslutning for å markere at elevene har fullført videregående opplæring. Selv om den siste tiden har innebært en annerledes skolehverdag så skal vi organisere en flott markering for elevene våre. I år vil vi ha seremoniene klassevis i skolens amfi for å ivareta kravet om smittevern.

Tidspunkt for klassene:

• 3IDA: Tirsdag 16.juni kl.1730
  • 3IDB: Mandag 15.juni kl.1730
  • 3STA: Mandag 15.juni kl.1900
  • 3STB: Tirsdag 16.juni kl.1900
  • 3STC: Onsdag 17.juni kl.1730
  • 3STD: Onsdag 17.juni kl.1845
  • 3STE: Onsdag 17.juni kl.2000

Både lærere og ledelse vil delta på feiringen. Det vil bli taler, litt underholdning, vitnemålsutdeling og muligheter for å ta bilder.

Vi  trenger å få påmelding slik at vi vet hvor mange elever og voksne som kommer. Meld fra til din kontaktlærer innen 11.juni om du kommer og hvor mange du har med deg. Vi kommer til å reservere plasser i lokalet.

Vi gleder oss til å møte dere til en feiring før dere skal starte en ny epoke i livet.